Jesteśmy trenerami z praktycznym doświadczeniem biznesowym. Mamy bezpośrednie doświadczenia zawodowe związane z dziedzinami, których uczymy. Dzięki temu budujemy pozytywne relacje oparte na partnerstwie, które pomagają nam rozumieć potrzeby naszych klientów.
Wierzymy, że współpraca z naszym zespołem będzie dla Państwa interesującym, budującym i inspirującym doświadczeniem.
Magdalena Dąbrowska
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziałów Pedagogiki i Psychologii (Psychologia Zarządzania Personelem).Trener, Konsultant, Psychoterapeuta, Nauczyciel Akademicki.
Doświadczenie biznesowe i sprzedażowe (branża odzieżowa, spożywcza, kosmetyczna) zdobywa od 1992r. W tym 7 lat min. jako Trener Biznesu, a następnie Dyrektora działu HR, Szkoleń i Trener (Członek Top Managementu) w jednym z największych międzynarodowych koncernów kosmetycznych (branża FMCG)
Od 3 lat współwłaściciel firmy doradczo-szkoleniowej Target Consulting Center. W obszarze Rozwoju, Szkoleń i Doradztwa, odpowiedzialna za przygotowywanie i realizację programów rozwoju i doradztwa (w tym diagnoza i analiza organizacji, potrzeb szkoleniowych, tworzenie i wdrażanie projektów), prowadzenie warsztatów, treningów i szkoleń dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej z zakresu:
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie czasem
Treningi Managerskie (Warsztat i narzędzia Managera)
Budowanie Zespołów, Przywództwo
Zarządzanie sprzedażą
Negocjacji,
Sprzedaży, Psychologii Sprzedaży itp.
Obsługi klienta - radzenie sobie z trudnym klientem,
Komunikacji i współpracy w biznesie
Autoprezentacji i prezentacji produktów
Szkolenia dla trenerów (train the trainers)
Nowatorskie projekty szkoleniowe wspierające wprowadzanie na rynek nowych produktów - Treningi argumentacji do nowych produktów
Projekty wdrażania i prowadzenia Coachingu dla średniej i wyższej kadra menedżerska (działy sprzedaży, marketingu, administracji), Trener osobisty,
Programy wdrażania Nowych Pracowników
i wiele innych.
W obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi przeprowadzenie wielu projektów oraz wprowadzanie nowoczesnych systemów i procedur Zarządzania Zasobami Ludzkimi:
Procesy Integracji Zasobów Ludzkich łączących się firm,
Systemy motywacji i oceny Pracowników
Narzędzia selekcji i doboru pracowników
Development Center
Audyty Kompetencji
Kompetencyjne opisy stanowisk
Assessment Center
Programy rozwoju dla pracowników i managerów
Ścieżki Kariery pracowników
Karty Następstw
Development Center
i wiele innych.
Nauczyciel Akademicki - Wyższa Szkoła Zarządzania Studia Licencjackie -
- Organizacja i Zarządzanie
Podyplomowe Studia Zarządzania Zasobami Ludzkimi:
- Budowanie Zespołów i Przywództwo
Nauczyciel Akademicki - WSTiJO:
Techniki Negocjacyjne
Negocjacje w Biznesie
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Doradztwo Personalne
Członek Organizacji:
Polskiego Towarzystwa Psychologicznego,
Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Behawioralno - Poznawczej.
Współautor Poradnika działu handlowego i marketingu pt: „Skuteczna Sprzedaż" Wydawnictwo C.H. Beck pod patronatem Instytutu Zarządzania.
Robert Dąbrowski
Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie.
Doświadczenie biznesowe i sprzedażowe (branża sportowa, kosmetyczna, obecnie budowlana) w rynku tradycyjnym i nowoczesnym (sieci handlowe) zdobywa od 1992r., od 5 lat jako Sales Manager, a obecnie w branży budowlanej jako Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu.
W obszarze Rozwoju i Szkoleń odpowiedzialny za przygotowywanie i realizację programów rozwoju - (w tym diagnoza i analiza potrzeb szkoleniowych), warsztatów, treningów i szkoleń dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej z zakresu:
Treningi Managerskie (Warsztat i narzędzia Managera)
Budowanie Zespołów - Przywództwo
Zarządzanie czasem
Treningów Negocjacji,
Zarządzanie sprzedażą
Treningi Sprzedaży, Psychologii Sprzedaży itp.
Marketing i promocja
Obsługa klienta - radzenie sobie z trudnym klientem,
Komunikacja i współpraca w biznesie
Autoprezentacja i prezentacja produktów
Nowatorskie projekty szkoleniowe wspierające wprowadzanie na rynek nowych produktów - Treningi argumentacji do nowych produktów
Programy wdrażania Nowych Pracowników